Szukaj

Producenci

Jak wysłać alkomat do kalibracji ?


Przed wysłaniem alkomatu do serwisu należy:

1. Wypełnić Zgłoszenie serwisowe RMA na naszej stronie. Po wypełnieniu zgłoszenia serwisowego należy je wydrukować i spakować razem z alkomatem do paczki. W przypadku braku możliwości wydruku zgłoszenia wystarczy zapisać na kartce nadany w czasie zgłoszenia numer i załączyć wraz z krótkim opisem do paczki.

2. Paczkę klient wysyła do naszego serwisu na własny koszt na adres: BEAN - Serwis alkomatów, ul. Targowa 33A lok. 30, 03-728 Warszawa

3. Po otrzymaniu alkomatu jest on kalibrowany przez nasz serwis w czasie maksymalnie 48 godzin

4. W przypadku stwierdzenia dodatkowych uszkodzeń alkomatu, np. zużycie sensora, klient jest informowany o możliwości naprawy telefonicznie lub poprzez e-mail

5. Po kalibracji alkomat jest odsyłany kurierem InPost za pobraniem na nasz koszt (płatność u kuriera) lub po przedpłacie na konto jeśli klient wybierze taką formę zapłaty za usługę. 

Kontakt do serwisu:

e-mail: serwis@alkomaty.net.pl

tel. 22 8581509

Serwis czynny: Pon. - Pt. w godz. 09-17