Szukaj
Przed wysłaniem alkomatu do serwisu należy:
1. Wypełnić Zgłoszenie Kalibracji
na naszej stronie. Po wypełnieniu zgłoszenia serwisowego należy je wydrukować i spakować wraz alkomatem w bezpieczne opakowanie, tak aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku braku możliwości wydruku zgłoszenia wystarczy zapisać na kartce nadany w czasie zgłoszenia numer i załączyć wraz z krótkim opisem do paczki.
2. Paczkę klient wysyła do któregoś z naszych serwisów na własny koszt na adres:
BEAN - Serwis alkomatów, ul. Targowa 33A lok. 30, 03-728 Warszawa tel. 22 858 15 08
lub
BEAN - Serwis alkomatów, ul. Pory 59, 02-757 Warszawa tel. 606 10 70 78
PACZKOMAT: Podczas wypełniania zgłoszenia RMA masz także do wyboru opcję nadania w paczkomacie (kosztuje to 12 zł). Wystarczy podejść do paczkomatu i podać wygenerowany w zgłoszeniu kod nadania (pojawia się pod koniec zgłoszenia oraz wysyłany jest na twojego maila i do aplikacji inpost), umieszczasz paczkę w skrytce i trafia ona na nasz serwis.
3. Po otrzymaniu alkomatu jest on kalibrowany przez nasz serwis w czasie maksymalnie 48 godzin
4. W przypadku stwierdzenia dodatkowych uszkodzeń alkomatu, np. zużycie sensora, klient jest informowany o możliwości naprawy telefonicznie lub poprzez e-mail
5. Po kalibracji alkomat jest odsyłany kurierem InPost na koszt serwisu za pobraniem (płatność u kuriera) lub po przedpłacie na konto jeśli klient wybierze taką formę zapłaty za usługę.
UWAGA: O każdym działaniu serwisu, przyjęciu alkomatu do serwisu, dodatkowych działaniach, odesłaniu alkomatu klient jest informowany poprzez wiadomości SMS na podany wcześniej numer telefonu.
Kontakt do serwisu:
e-mail: serwis@alkomaty.net.pl
tel. 228581509
Serwis czynny: Pon. - Pt. w godz. 09-17