Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce
>Informacje>Jak wysłać alkomat do serwisu, kalibracji
Jak wysłać alkomat do kalibracji ?
Przed wysłaniem alkomatu do serwisu należy:
1. Wypełnić Zgłoszenie serwisowe RMA na naszej stronie. Po wypełnieniu zgłoszenia serwisowego należy je wydrukować i spakować razem z alkomatem do paczki. W przypadku braku możliwości wydruku zgłoszenia wystarczy zapisać na kartce nadany w czasie zgłoszenia numer i załączyć wraz z krótkim opisem do paczki.
2. Paczkę klient wysyła do naszego serwisu na własny koszt na adres: BEAN - Serwis alkomatów, ul. Targowa 33A lok. 30, 03-728 Warszawa
3. Po otrzymaniu alkomatu jest on kalibrowany przez nasz serwis w czasie maksymalnie 48 godzin
4. W przypadku stwierdzenia dodatkowych uszkodzeń alkomatu, np. zużycie sensora, klient jest informowany o możliwości naprawy telefonicznie lub poprzez e-mail
5. Po kalibracji alkomat jest odsyłany kurierem InPost za pobraniem (płatność u kuriera) lub po przedpłacie na konto jeśli klient wybierze taką formę zapłaty za usługę.